صفحه اصلی
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
نوشته شده در : پنجشنبه 23 مرداد 1393 |نویسنده : فرزانه کوثری

سر صبحه و تازه از خواب پا میشی ولی من هنوز بیدارمو تو باعث بانیشی که بیستو چار ساعت به تو فکر بکنم فکره اینکه نباشی بکی تکیه کنم؟ ولی توچی؟موهات خیسه زیر دوشی فکره اینی شب دوره همی چی بپوشی یا چک میکنی زنگ زده کی به گوشیت با کدوم تیک بزنی با یکی دیگه جور شی توچشام زل بزن بیا ببین بغضو تا حالا اینطوری دیده بودی منه تقصو تا حالا دیده بودی که اینقد داغون بشم   با صدتا قرصو دری وری آروم بشم ولی تو چی پایه الکلی با نور شمع آخرشب رو تخت ولویی با اون امشب و همین چیزاس که یهو باعث میشه که من به ده نو خلاف دیگه آلوده شم   دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خب منم دیگه عینه تو بدم دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم بگو بینم تو هم میکنی گاهی یادم یا که الان اینقدر درو ورت داری آدم که فازه فابریکی.نه..اضافه کارنو پایه یه  عشقو حالو مهمونی شادیاتن بگو بینم باهاشون هستی خودی اسمی از من میاری وقتی مست میکنی یا وقتی که بحث پیش میاد که باکی دوس بودی میگی هیچکیو بحثو عوض میکنی بذار حالا که دارم ازتو جدا میشم بگم فراموشیت اسون نیس خداییشم با اینکه هنوزم همون عاشق دو اتیشم صبحا با عشق تلفن تو پا میشم دیگه نمیخوام یک لحظه هم باتو قاطی شم چیه؟فکر میکنی که تو خماریشم مگه یادت رفته اون روزایی رو که چه جوری میزدی با کارات تو اتیشم   دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خب منم دیگه عینه تو بدم دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم شاید حالا همش پشت سرم فش بدی هیچ حق انتخاب داری این مشکلی نیس ولی خدا میدونه که اگه دوستت داشتم واسه خودت بوده واسه خوشگلیت نیست اصن هرجایی میری برو اجازه داری میدونی؟تورو ساختن واسه  اضافه کاری آخه دسته خودت که نیس یکم عقده ایی شدی. خدایی من نمیخواستم اینقدر گنده میشدی از رکب خورده بودم نه این مدلی چرا دس دس میکنی بری نکنه دودلی چرا واسه رفتن میکنی استخاره مگه کم کردی ازم سواستفاده حالا برو به یاده من بکن هی مست دیگه آرمینتم به خاطرات پیوست برو بدون بد بودی اما خدایی روزات خیلی پر رنگ شبا کجایی ؟   دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خب منم دیگه عینه تو بدم دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم         اینم ی حالت دیگه اش   سرِ صبحه و از خواب تازه تو پا میشی ولی من هنوز بیدارم و تو باعث و بانی شی که 24 ساعت به تو فکر بکنم فکر اینکه نباشی به کی تکیه کنم ولی تو چی موهات خیسه و زیره دوشی فکر اینی شب تو دوره همی چی بپوشی یا که چک میکنی زنگ زده کی به گوشیت با کدوم تیک بزنی با یکی دیگه جور شی تو چشمام زل بزن بیا ببین بغضُ تا حالا اینطوری دیده بودی منِ تخسُ تا حالا دیده بودی انقدر داغون بشم با 100 تا قرص و دری وری آروم بشم؟ ولی تو چی پایه الکلی با نور شمع و آخر شب رو تخت ولویی با اون امشب و همین چیزاس که یهو باعث میشه که من به 10 نوع خلاف دیگه آلوده شم دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خوب منم دیگه عین تو بدم دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم بگو بینم توام میکنی گاهی یادم؟ یا که الان انقدر دورو وَرت داری آدم که فازه فابریکی نه اضافه کارن و پایه ی عشق و حال و مهمونی و شادیهاتن بگو بینم باهاشون هستی خودی اسمی از من میاری وقتی مست میکنی؟ یا وقتی بحث پیش میاد که با کی دوست بودی میگی هیشکی و بحث و عوض میکنی بزار حالا که دارم از تو جدا میشم بگم فراموشیت آسون نیست خدایشم با اینکه هنوزم اون عاشق دو آتیشم و صبحا به عشق تلفن تو پا میشم دیگه نمیخوام یه لحظه ام دیگه با تو قاطی شم چیه فکر میکنی که تو خماریشم؟ مگه یادت رفته اون روزایی رو که چجوری با کارات میزدی تو آتیشم دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خوب منم دیگه عین تو بدم دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم شاید حالا همش پشت سرم فحش بدی هیچ حق انتخاب داری و این مشکلی نیست ولی خدا میدونه که اگه دوسِت داشتم واسه خودت بوده و واسه ی خوشگلیت نیست اصلا هر جایی میری برو اجازه داری میدونی تورو ساختن واسه اضافه کاری آخه دست خودت که نیست یکم عقده ای شدی خدایی من نمیخواستم انقدر گنده میشدی؟ ازت رکب خورده بودم نه این مدلی چرا دست دست میکنی بری نکنه دو دلی چرا واسه رفتن میکنی استخاره مگه کم کردی ازم سوء استفاده حالا برو به یاد من بکن هی مست دیگه آرمینتم به خاطرات پیوست برو و بدون که بد بودی اما خدایی روزا خیلیم پررنگ شبا کجایی؟؟ دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خوب منم دیگه عین تو بدم دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم    

منبع نوشته:LyricsFa.Irhttp://lyricsfa.ir/lyrics/319/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-2Afm/
کپي برداري بدون درج منبع شرعاً و قانوناً حرام بوده و گروه ليريکس فا هيچگونه رضايتي در اين مورد ندارد.




بازدید : 23
نظرات (0)
نظر بدهید

کد امنیتی رفرش


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار بازدید:
میهمان آنلاین: 2
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 0
بازدید کلی: 533
مطالب و نظرات:
تعداد مطالب: 21
تعداد نویسندگان: 3
عضویت:
مجموع کاربران: 2
اعضای آنلاین:

مطالب جدید
دیوونه از 2afm تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393
یه چیزی بگو از تتلو و آرمین 2afm تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393
چیه چیزی شده2afm تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393
متن های عاشقانه تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393
متن های عاشقانه تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393
متن عاشانه تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393
عاشقانه تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393
عاشقانه ها تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393
مرتضی پاشایی تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393
چی شد صدات قطع شد تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393
مطالب پر بازدید
جستجو

صفحه نخست | عضویت | ورود کاربران | آرشیو | خوراک | تماس با ما

Copyright © 2011 desgin : erfan abbasiDesigned BY: Mehrdad Dashti